Była najpierw 508 z 2013 z silnikiem 2.0 140 konie i z
przebiegiem 211 tys km. Auto sprzedawał właściciel który zakupił je 5 lat temu.
Po oględzinach, nie wdając się w opis, auto odpadło .
Kolejna 508, to polift 2.0 140 koni 213 tys km. z 2015r, z
PL salonu. Wyposażenie nie jest przesadnie bogate, ale nie ma to znaczenia dla
kupującego. Auto
miało malowany cały prawy bok i tylny lewy błotnik. Od strony technicznej. FAP
21% zapchania, Eloys 926 ml, Poza startowym pakietem olej i filtrów, do
obszycia lub wymiany gałka zmiany biegów, do wymiany poduszka "kość". Rozrząd wymieniony był przy 165 tys km (jest faktura). Opony letnie i zimowe
z 2021 r z głębokim bieżnikiem. I ta 508 została kupiona.
Strony
- Strona główna
- Inspekcje. Sprawdzanie aut przed zakupem, cała Polska.
- Lista kontrolna przed zakupem, co warto sprawdzić w aucie.
- Autodna. Autobaza. Kiedy wykupić. Sprawdzanie np. szkód po nr VIN.
- Auta które cieszą właścicieli :)
- Opinie ....
- Miernik grubości lakieru P-13-S-AL
- Oleje 2T do dwusuwów dodawany do paliwa ON ? Tak.
- Wynajem, transfery lotniskowe, busy 9-osobowe.
piątek
Peugeot 508, 2.0 Hdi, polift - kupiona
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz