Peugeot 508 z 2012r. z silnikiem 2.0, 163 konie. Przebieg 180 tys km. sprzedawany przez importera. Przed wyjazdem dostaliśmy pomiary miernikiem do wglądu i ocenę ogólną stanu auta. Na miejscu potwierdziło się to co wiedzieliśmy wcześniej. Auto miało malowane dwoje drzwi, reszta nieruszana. Do wymiany był akumulator (sprawność jego 51%), który po dojechaniu do domu, został na drugi dzień wymieniony na nowy. Klocki z przodu już niebawem do wymiany, wpadną też nowe tarcze na przód, natomiast tył jeszcze starczy na długo. Środkowe światło stop nie świeciło. Sprzedający chciał to wymieniać na nowe, ale ustalono, że ogarnie to kupujący na koszt sprzedającego. Oczywiście pakiet startowy jak rozrząd, olej, filtry, płyn hamulcowy też będzie zrobiony - termin już umówiony. Wszystko w aucie sprawne, szyby chodzą góra/dół, wycieraczki działają 😁. Fap 72% zapchania, Eloys niedawno uzupełniony. Na stacji diagnostycznej auto przeszło ścieżkę bez uwag - brak wycieków i zapoceń. Auto zostało zakupione.
Strony
- Strona główna
- Inspekcje. Sprawdzanie aut przed zakupem, cała Polska.
- Lista kontrolna przed zakupem, co warto sprawdzić w aucie.
- Autodna. Autobaza. Kiedy wykupić. Sprawdzanie np. szkód po nr VIN.
- Auta które cieszą właścicieli :)
- Opinie ....
- Miernik grubości lakieru P-13-S-AL
- Oleje 2T do dwusuwów dodawany do paliwa ON ? Tak.
- Wynajem, transfery lotniskowe, busy 9-osobowe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz