niedziela

Peugeot 508 SW 2.0 Diesel 2012 163 - kupiony


Peugeot 508 SW 2.0 Diesel 2012 163 koni, aktualny przebieg 223 tys km.
Auto trafiło do Polski z Francji, od tego czasu było użytkowane przez jednego właściciela.  Lakierniczo wszystko dobrze choć małe polerowanie zapewne wpadnie bo jest trochę rysek. Stacja diagnostyczna i amorki wszystkie w granicach 76-80%, zero luzów w zawieszeniu. Do ogarnięcia zapocenie  na łączeniu skrzyni z silnikiem. Oczywiście będzie też wymiana wszystkich filtrów, olejów, płynu chłodniczego, hamulcowego i rozrząd.  Eloys był dolewany więc nie ma potrzeby go uzupełniać. 
 Zanim obejrzeliśmy to auto, rano byliśmy oglądać inną 508, ale się nie zakwalifikowało do zakupu. Wygląda na to że się trochę paliło, były oznaki wysokiej temp. na plastikach w komorze silnika.  Było też uderzone przodem, naprawa była wykonana niedbale. 








wtorek

Peugeot 508 SW 2.0 HDi z polskiego salonu z przebiegiem 109 tys km.

Peugeot 508 2.0 HDi 140 koni z końca 2014r. z przebiegiem 109 tys km.
Auto całe w oryginalnej grubości lakieru, pochodzi z PL salonu. Wszystkie szyby z tego samego rocznika. Silnik pracuje bardzo dobrze, wszystkie systemy sprawne. Auto wyposażone w ksenony, elektrycznie otwieraną tylna klapę, keyless ,, pomiar miejsca parkingowego, automatyczna zmiana świateł długie/mijania, alcantara, fotele regulowane elektrycznie i podgrzewane, head up. W cenie auta były 2 kpl opon z 2019r.


 


 


piątek

Peugeot 508 SW 2.0 HDi - jeden właściciel - kupione

Pojawiło się ogłoszenie o sprzedaży z PL salonu 508 więc na zlecenie pojechaliśmy na oględziny .
Peugeot 508 SW 2.0 HDi 140 koni, rocznik 2013 przebieg 106 tys km. Jeden właściciel od nowości. Z wyposażenia : Bi-ksenony, nawigacja, podgrzewane przednie fotele, start/stop, automatyczna zmiana świateł mijania/długie, pomiar miejsca parkingowego, Head Up, i parę innych dodatków co każda 508 ma. Żeby nie wchodzić w wywody, auto całe w oryginalnej grubości lakieru,, wszystkie sprawne, działa, jazda próbna bez uwag. Decyzja zakupu i będzie latać w Gdyni.








niedziela

piątek

Kia Ceed II 2012 - kupiona



Kia Ceed auto z PL salonu rocznik 2012 1.4 diesel 90km. 136  tys. km. 
Auto bezwypadkowe, zadbane, wszystko sprawne. Trzeba było jechać po nie z pomorza na drugi koniec Polski, do małopolski, ale warto było.











sobota

Ford Focus 1.5 diesel 2017r.- kupiony


Ford Focus 1.5 diesel 95 koni, rocznik 2017, pierwsza rejestracja 03.2018. Przebieg 23653km. Auto z polskiego salonu. Bezwypadkowe, w ori lakierze. Z gwarancją Forda do 03.2020, i przedłużoną do 03.2021r. 
Wszystko sprawne. 









środa

Peugeot 508 RXH 2.0. 180 koni Bluehdi. 2016r.- kupiony

Peugeot z polskiego salonu z przebiegiem 92 tys.km. Auto bezwypadkowe, dobrze wyposażone. Reflektory Full Led Technology, 4 strefowa klima, tempomat, navi, elektryczne i podgrzewane p.fotele, panoramadach, elektrycznie otwierana tylna klapa. Sprzedawał dealer Peugeota. 








poniedziałek

Mk4 2.0 benzyna, 145 koni. - Litwa-kupiony

Mondeo Mk4 2.0 145 benzyna. Rocznik 2011 autentyczny przebieg 88 tys km. Tempomat, podgrzewana przednia i tylna szyba, podgrzewane przednie fotele, czujniki parkowania tył. Auto bezwypadkowe, grubość lakieru od 110-130mq. Wszystko sprawne, auto rewelacja, kupione 
Nieczęsto trafia się na auto w tak dobrym stanie i z niskim przebiegiem i w cenie więcej niż dobrej.
Szybka reakcja na ofertę która pojawiła się dopiero co, to podstawa w takich przypadkach. Po godzinie od ukazania się ogłoszenia, dzwoniło do sprzedającego wiele osób, w tym handlarze z Polski i paru innych krajów UE....ale spóźnili się ;)

środa

Peugeot 308 SW 2.0 HDi GT Line. Full LED -kupiony

Peugeot 308 SW 2.0 HDi 150 koni, GT Line. Euro 6 z AdBlue. Rocznik 2015 z przebiegiem 50 tys km.
Był wystawiony na sprzedaż u dealera Peugeota. Auto miało jednego właściciela. Całkowicie bezwypadkowe, niemalowane.
Wyposażone w... Full LED reflektory, aktywny tempomat, system rozpoznawania znaków drogowych, nawigacja, asystent parkowania, czujnik martwych stref w lusterkach. Fotele podgrzewane z masażerem. Panorama dach... Auto w cenie dostało pełen serwis. Nowe opony letnie Michelin. 12 m-cy gwarancji. Od teraz  będzie jeździło u nas w kraju.

01.2020. Po prawie roku auto nadal sprawuje się na medal, nie przysparza żadnych problemów.





wtorek

Toyota Avensis 2.0 benzyna 2011 r z Litwy -kupiona

Z pozoru wydawało się niektórym że niemożliwe jest kupienie dobrej Toyoty w Litwie, tym bardziej że auto na zdjęciach dla niektórych wyglądało na porysowane, z uszkodzonymi felgami , a gwoździem to trumny miał być argument " auto z Litwy". 
Wiadomo że wszędzie można trafić na oszustów, trochę rozeznania, zdrowego rozsądku, dobrej oceny sytuacji i może być sukces. w każdym kraju.
Oglądałem ofertę na stornie z autami i miałem odmienne wrażenia oglądając je... ale wrażenia to nie fakty. Trzeba sprawdzić.
Auto zostało sprawdzone... Okazało się że "rysy" to zaschnięta sól, felgi nie są zniszczone.
Auto całe w oryginale, jedynie jeden błotnik malowany, wszystkie szyby oryginalne, stan techniczny bardzo dobry. Właściciel serwisował w ASO i dbał o stan techniczny...Jednak auto wymaga porządnego prania w środku bo właściciel trochę to zaniedbał.
Generalnie auto warte zakupu i zostało kupione.
 Toyota Avensis 2.0 benzyna, rocznik 2011, 155 tys.km. z LT salonu, kupiona od właściciela-użytkownika.



poniedziałek

Peugeot 508SW FL, BlueHdi z 2014 2.0 HDi 150 koni


Peugeot 508SW FL, BlueHdi z 2014 2.0 HDi 150 koni, przebieg 142 tys km, sprawdzony w ASO i potwierdzony. Auto bezwypadkowe, całe w oryginalnej grubości lakieru z wyjątkiem drzwi p. prawych, te były malowane, w jednym pkt. jest ok 160mq potem, dalej schodzi to do 130mq. Wszystkie szyby oryginalne.
Silnik bez wycieków, suchy, dobrze pracuje. 
Auto serwisowane w ASO. Sprzedane na f. VAT21%
Wyposażenie.
Światła LED, nawigacja SMEG+, Head Up, czujniki parkowania przód/tył, fotele skórzane, podgrzewane i regulowane elektrycznie w każdej płaszczyźnie. Czujniki ciśnienia w kołach, czujnik martwego pola w lusterku prawym i lewym. Roleta bagażnika i siatka pionowa oddzielająca bagażnik od pasażerów, system start/stop. Felgi alu 17cali. 2 kpl opon, letnie i zimowe.
Auto zawitało w pomorskie klimaty...

 



 





Peugeot 508 wersja GT z PL salonu.-kupiona

Peugeot 508 SW wersja GT 2.2 HDi diesel 204 konie. Rocznik 2012, przebieg 153 tys.km. Auto z PL salonu, sprzedany przez dealera Peugeota z gwarancją na auto.
Wyposażenie to bi-ksenon, tempomat, navi, JBL, automatyczna zmiana świateł mijania/drogowe, 4 strefowa klimatyzacja, skóry, fotel kierowcy z masażerem i pamięcią ustawień, podgrzewane przednie fotele, panoramadach i parę jeszcze innych bajerów. 
Auto z gwarancją peugeota na używane auta.



 
Po montażu diody LED od FAP-a 

piątek

Niemcy też (niestety) kręcą liczniki.

I tak padł kolejny mit o niekręceniu liczników w Niemczech 


Artykuł :
http://auto.dziennik.pl/garaz/artykuly/547132,jak-cofnac-licznik-przebieg-samochodu-krecenie-licznika-niemcy-polska-wideo.html


" W Niemczech nie kręcą liczników? Bzdura!
Po dwunastu latach od wprowadzenia kary za manipulowanie stanem licznika, eksperci niemieckiego automobilklubu ADAC wspólnie z inżynierami z uniwersytetu w Magdeburgu sprawdzili, czy restrykcyjna ustawa ukróciła oszukańcze praktyki. Efekty badań? Szokujące! 

Specjaliści posiłkując się danymi niemieckiej policji podkreślają w najnowszym raporcie, że cofnięty licznik ma co trzecie sprzedane w Niemczech auto. Nielegalne zmniejszenie liczby przejechanych kilometrów zwiększa wartość auta średnio o 3 tys. euro (ok. 13 tys. zł). Oznacza to, że w samych Niemczech taka sytuacja powoduje roczne straty w wysokości niemal 6 mld euro (ponad 25 mld zł). A najwięcej tracą ci, którzy kupują używany samochód od prywatnej osoby "

https://www.motofakty.pl/artykul/w-niemczech-nie-cofaja-licznikow.html

wtorek

Nie ma olejów wytrzymujących 30 tys. km!

Trwa epidemia uszkodzonych turbosprężarek, obracających się panewek i biorących olej silników po przebiegu 100 tys. km. Jednocześnie wielu użytkowników aut korzysta z wydłużonych interwałów pomiędzy wymianami oleju. Przypadek?

Wymiana oleju? Nie w tym roku! – oto hasło sprzed lat pojawiające się m.in. w szkoleniach koncernu VW dla mechaników warsztatów dilerskich przy okazji wprowadzania serwisów longlife. Trzeba uczciwie powiedzieć, że inni producenci samochodów wcale nie są gorsi – od dawna produkują pojazdy z silnikami, w których wymienia się olej co 30, a nawet co 50 tys. km.

Link do artykułu z Auto Świat.pl: